Usluge
Strategije za javno poslovanje
U okviru ovog programa, primarni paket koji nudimo jeste strategije javnog govorništva! Ovaj jedinstveni metod izrade strategije javnog govorništva nudi se u okviru sva 3 programa Biroa, ali mu je primarna namena za sve one koji bi da se istaknu u javnosti.
Dodatno, organizacijama i firmama koje žele da unaprede svoje aktivnosti u oblasti javnog govorništva ili javnog zagovaranja pružamo konsultantske usluge u razvoju efektivnih strategija koje će vam pomoći da efikasno komunicirate sa javnošću, potencijalnim partnerima ili donosiocima odluka. Program obuhvata analizu trenutnih praksi, identifikaciju ključnih ciljeva i razvoj prilagođenih akcionih planova usklađenih sa strategijama koje razvijamo za vas i sa vama!
Najveći brend koji Biro trenutno nudi u okviru ovog programa usluga je pružanja usluga izrade strategije za javno govorništvo. Vaš javni govor kreiramo sa Vama i za Vas! Uz ovaj način rada, svaki Vaš javni govor, pregovarački poduhvat ili nastup biće unikatan izrađen i skrojen baš po Vašoj meri!
Ovom brendiranom pružanju usluga dali smo i naziv AristoTells koji predstavlja sistematičan i praktičan okvir za javno govorništvo. Uz AristoTells, moći ćete da kreirate jasne, interesantne i efikasne govore za svaku priliku: govor na javnim događajima, panelima, predavanju na kongresima pred stotinama ljudi.
Kako tačno fukncioniše AristoTells?
Popunjavajte svoj formular za svaki govor posebno, i nakon popunjavanja pogledajte svoje remek-delo: Posle prvog pregleda ćete odmah preuzeti kontrolu nad svojim predstojećim izlaganjem.
Zašto AristoTells i zašto naš kurikulum?
Aristotells je kreativni pokušaj imenovanja ovog koncepta za koji je iskorišćen Aristotel (Aristoteles) kao jedan od najvećih govornika ikada, i anglicizma „tells“ – što bi moglo da se prevede kao kazivanje gde dobijamo kombinaciju AristoTells.
Ok, sada kada smo to izbacili iz sistema, prelazimo na konkretno.
Kao što smo već rekli: AristoTells predstavlja sistematičan i praktičan okvir za javno govorništvo. Uz AristoTells, moći ćete da kreirate jasne, interesantne i efikasne govore za svaku priliku: govor na javnim događajima, panelima, predavanju na kongresima pred stotinama ljudi.
Segment koji prati ovaj brend jeste poseban kurikulum osmišljen za javno govorništvo, javni nastup, pregovaranje i kreiranje strategije za što efikasnije komuniciranje s ciljnom publikom.
Ovaj kurikulum je namenjen studentima, prodavcima koji prezentuju usluge ili proizvode pred malim ili velikim grupama ljudi, prezenterima, javnim govornicima, aktivistima, političkim analitičarima i svima koji žele da unaprede svoje veštine javnog govora. Cilj je da se obezbedi sveobuhvatan program koji odgovara na specifične potrebe različitih profesionalnih grupa u domenu javnog nastupa.
Važno je da je kurikulum koncipiran tako da se za različite ciljne grupe mogu izvlačiti samo određeni segmenti kurikuluma kako bi se opširnije i složenije ili struktuiranije i suženije predstavljala nastavna tema radionica na najbolji mogući način.
Ovakav vid rada predstavlja sistematičan i praktičan okvir za javno govorništvo. Pohađanjem celokupnog ili određenih delova ovog kurikuluma, učesnici će moći da kreiraju jasne, interesantne i efikasne govore za svaku priliku i publiku: govor na javnim događajima, panelima, predavanju na kongresima pred stotinama ljudi, prodajama, prezentacijama i slično. Uz praktične elemente za pripremu govora, polaznici će imati mogućnost da na jednostavan način kreiraju svoje remek-delo.
Cilj realizacije ovog kurikuluma je da omogući učesnicima da postanu efikasni i efektivni javni govornici koji jasno definišu i ostvaruju svoje fundamentalne i specifične ciljeve govora. Kroz ovaj program, učesnici će naučiti kako da:
- Identifikuju fundamentalni cilj svog govora: Razumevanje da li je cilj da ubedе, informišu ili zabave publiku.
- Razviju specifične, konkretne ciljeve: Postavljanje jasnih i pragmatičnih ciljeva koji proističu iz fundamentalnog cilja.
- Primene tehnike zapisivanja i vizuelizacije ciljeva: Korišćenje zapisivanja kao alata za fokusiranje i strukturisanje misli.
- Prilagode govor različitim situacijama i publici: Integracija više ciljeva u jedan govor na koherentan i efektivan način.
- Povećaju efikasnost komunikacije: Unapređenje verbalnih i neverbalnih veština za bolje prenošenje poruke.
Implementacija ovog kurikuluma pruža organizatorima mogućnost da:
- Ponude sveobuhvatan i praktičan program koji odgovara potrebama različitih profesionalnih grupa, uključujući studente, prodavce, prezenterе, javne govornike, aktiviste i političke analitičare.
- Unaprede veštine javnog govorništva učesnika, što može dovesti do boljih poslovnih rezultata, uspešnijih prezentacija i većeg uticaja u njihovim oblastima delovanja.
- Obezbede interaktivne radionice koje podstiču angažovanje i aktivno učešće, omogućavajući učesnicima da primene naučeno kroz praktične vežbe.
- Podignu nivo profesionalizma i kompetencija unutar svojih organizacija ili zajednica, kroz razvoj ključnih komunikacijskih veština.